חצי אירופה מחלימה עכשיו מתופעות הלוואי של השפעת המחופשת לשמגיפה, לא מכאבי השרירים המושתלים בהנדסת תעמולה אלא מאיומיה של הדמוקרטיה החולה שמתאמצת להחריב כל חלקה טובה שהמין האנושי בנה.
החצי השני מעלה אש ותמרות עשן ברחובות, הדם חינם על חשבון השלטונות.
ימיה של השמגיפה שלא הייתה קצרים, באוסטרליה וניו זילנד הזריקות כבר מחוץ לחוק, הדיקטטורות בזות לה ומגרשות אותה בבעיטת וולה, צא דיבוק תקשורת צא בחוץ, וגם החרדים בבני ברק ובמאה שערים, לא מת עליהם אבל מבין עכשיו למה הם שרדו 3000 שנה, אומרים לה תודה אבל לא תודה, כבר יש לנו אלוהים.
רק בישראל שניים צינים עם מזרק גדול, נתניהו בנימין ופרופסור דן חצי זקן ממשיכים לסגור אותנו בבתים בשאריות כוחנו ולהגן עלינו מפני השמגיפה עד טיפת דמנו. כל עולם הערכים שלנו וכל מה שיצרנו בשבעים שנות מדינה משמש היום את המזריקים בע״מ כדי להנדס לנו את התודעה בתקציב פרסום של חצי מיליארד שקלים על חשבונם של העסקים הקטנים והמובטלים, איך לא, אם מישהו מאיתנו היה רושם לערוצי הצייתנים צ׳קים בקצב של נתניהו ושנסו גנצו הוא היה יושב עד אחרית ימיו במלונית בידוד.
לחושך הם קוראים אור והניסויים בבעלי אדם הם פלא מדעי גדול, מורל היחידה הוא חרב פיפיות שמתהפכת על חיילים בריאים ומאיימת להוציא אותם מחוץ למחנה אם לא יסכימו להיות שפני מעבדה, הייה נכון בצופים ובבתי הספר התיכוניים משמעו היה יותר נכון לוותר על נעוריך ולסכן את החיים שלך יא מניאק חרדתי, שפייזר מבטיחה לך טיפול משלים בפארק הכופים ודרכון ירוק תליש עם ואוצ’רים לעשרה סוגי שמוטציות לפחות.
במשרדים הכי גדולים מזהירים אותך שחוק יסוד כבוד האדם וחירותו נוצר כדי לדאוג שפחדנים כמוך לא תהיה להם חרות אם לא יהיו מחוסמים כי למה שהם יחיו על חשבון אלה שלקחו סיכון גם בשבילם והתחסמו, ככה כתבה לי קוראת אחת היום והיא לגמרי צודקת כי שאריות השכל עברו לה לזרועות ובעוד חצי שנה היא תגלה שכבר אין לה דאגות.
זאת שעת דמדומים, נתניהו בנימין ופרופסור דן, לסחורה המקולקלת שלכם יש עדיין ים קונים אבל הקרקע רועדת לכם מתחת לרגליים ורשת קורי העכביש שטוויתם לנו תכף תתפורר.
ישועת השם כהרף עיין אמר לי פעם רב אחד באשדוד, לא לדאוג, אני לא חוזר בתשובה ולא בורח לכם לשום מקום אבל הכלאים והמזריקים שכחו מה זה להיות יהודים ותכף הם ישלמו את המחיר.
ויהי אור.
מקור:
וזה חשוב יותר
"יש עליה של 100% בדיווחים על אובדנות במדינה. שליש מהמבוגרים במדינה מדווחים שהם בדיכאון.
כבר אחרי הסגר הראשון יותר מ-50% מהמבוגרים במדינה דיווחו שהם עלו יותר מ-2 קילו."
המוות האגבי מהסגרים יהיה פי 50 עד פי 100 יותר מהמתים מהקורונה במהלך השנים הבאות

