זוכרים שהיו אי אלו "ליברלים" שהתרעמו על סגירת נתב"ג מטעמי סולידריות ושוויון?
כבר אז אמרתי שכל מה שהממשלה צריכה לעשות על מנת להדוף ביקורת מעין זו זה להמציא איזשהו תירוץ "מקצועי" (תזכורת למטה, שלא תגידו שאני חכם בדיעבד) וכולם ישתתקו כמו טטלה.
ובכן, נתב"ג כבר סגור שבועות. כמו במדינה טוטליטרית א-לה צפון קוריאה או קובה בימים עליזים יותר.
ואף אחד לא פוצה פה.
האם משהו השתנה מאז?
שום דבר. הסיכוי של וריאנט-כביכול בתקופת ה"שוויון וסולידריות" הוא אותו סיכוי של וריאנט היום. הדבר היחיד שהשתנה הוא ציווי גחמתי של דוקטטורים על כך ש*אולי*, *מתישהו*, *בעתיד*, ללא שום ראיות קונקרטיות, תתפתח מוטציה שתהיה עמידה לחיסון.
---
אז בואו נעשה ריקאפ קצר:
בהתחלה זה היה סגר לשבועיים-שלושה.
אח"כ זה היה בדיקות.
אח"כ זה היה מעקבי שב"כ.
אח"כ אמרו שצריך להקים מערך קטיעת שרשראות הדבקה.
אח"כ אמרו שצריך חבישת מסכות אוניברסלית.
אח"כ אמרו שצריך שה-R ירד מתחת ל-1 (אבל לא אמרו לכמה זמן).
אח"כ אמרו שצריך פרויקטור.
אח"כ אמרו שצריך "סגר דיפרנציאלי", כידוע בשמו היום, רמזור.
אח"כ אמרו שצריך להגביר אכיפה ולהעלות קנסות.
אח"כ אמרו שצריך עוד סגר אחד.
אח"כ אמרו שצריך חיסונים.
אח"כ אמרו שצריך לסגור את נתב"ג ולשלוח אנשים ל"מלוניות".
אח"כ אמרו שצריך סגרגציה (דרכון ירוק).
אח"כ אמרו שצריך ש*100%* מהציבור יתחסן.
אח"כ אמרו שצריך לחסן פעמיים את כל הציבור למשך שנה-שנה וחצי הקרובות.
אח"כ אמרו שיש סכנת וריאנטים, אז אי אפשר לעולם להחזיר את זכויותינו וחירויותינו.
---
ואני רק שאלה אחת: איך זה שהעם הזה כזה טיפש?
מקור:
מזכיר לכם שבשוודיה, ללא כל פגיעה בדמוקרטיה או באזרחים או בכלכלה (מלבד בדיקות) אין גופות מתגלגלות ברחובות, ומספר המתים ב- 2020 היה בין הנמוכים בארופה - וזאת עובדה!
השקרים על שוודיה בעיתונות בישראל ימשיכו באופן רציף (אם האמת מעניינת אותכם בדקו באתרי עיתונות בשוודיה אם אתם הולכים לצטט לי את מאקו וחבריו, זה מיותר - זו פרופגנדה שיקרית והאמת כנראה לא מעניינת אתכם) בשוודיה ישארו ללא מסיכות וללא סגרים ועם כלכלה עובדת, ואתם תגידו תודה למלך על זה שהוא מתעלל בכם ובקרוב בילדכם.
ילדים וקורונה, *למה בעצם לחסן ילדים לקורונה? הנה התשובה החד משמעית :
מחכים שהניסוי של פייזר (שימשך שלושה חודשים במקום מספר שנים) על מספר ילדים זעום שאין קשר בינו לבין המציאות יסתיים, יאשר להזריק לילדים - והילדים שלכם הם הבאים בתור במעבדת הניסוי המתקראת ישראל.
*למה? כי הממשלה החליטה ואין לכם שום סיי אמיתי על הגוף שלכם או של ילדכם, המחוסנים ששוכנעו על ידי שקרים ומניפולציות ישוכנעו באותם דרכים להכניס לניסוי את ילדיהם שלא חטאו בדבר.

