לפני 5 שנים. יום שלישי, 9 במרץ 2021 בשעה 8:27
עוד מדינה אמריקאית (ה 19 במספר בארה"ב) מצטרפת בחזרה לעולם החופשי - ויומינג.
המדינה הפיצפונת עם חצי מיליון תושבים ומושל רפובליקני מסירה את כל המגבלות, כולל חובת המסיכות, ועוברת למודל של המלצות בלבד ושיקול דעת ואחריות אישית.
אחוזים נמוכים של התחסנות במדינת ויומינג.
דרכוני חסינות או תו ירוק (אמצעים פסולים שאין להם מקום בעולם החופשי) אין שם.
הם כנראה לא קלטו את שידורי התעמולה של הנשיא ביידן כאשר האשים את טקסס ומיסיסיפי ומדינות אחרות שנפתחו ב"חשיבה ניאנדרטלית".
*מעניין אם נגיע עד חודש הבא ל- 25 מדינות (שהם בעצם חצי מארה"ב)

