צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

שאריות של החיים

מה הזמן מסמן לי
זה הכל שאריות של החיים

ולחיות את הרגע
להתחיל לאסוף את השברים

אולי אצא יותר
אתחיל קצת למהר
להתחיל להסתדר
ולעשות קצת רעש

אולי מקום אחר
מקום יותר בוער
להתחיל קצת לקלקל
ולתקן עוד פעם
----------------------------------------------------

הניחו את כל הדעות הפילוסופיות, הפוליטיות והדתיות שלכם, לא לדעת שום דבר.
שום דבר זולת מה שאתם שומעים, רואים, מרגישים ומריחים.
קבלו את זה שאינכם הולכים לשום מקום שאינו כאן, ושאין, לא היה ולא יהיה שום זמן אחר מלבד עכשיו.
בפשטות, היו מודעים למה שיש, מבלי לכנותו בשמות ומבלי לשפוט אותו.
אתם מתנסים במציאות עצמה במקום ברעיונות ובדעות על אודותיה.
(דאו: דרך הנהר)
לפני 5 שנים. יום רביעי, 10 במרץ 2021 בשעה 11:56

"ויהי בימים ההם, וימת מלך מצרים, ויאנחו בני ישראל מן העבודה, ויזעקו, ותעל שוועתם אל אלוהים מן העבודה" שמות ב' פסוק 23
כמו אז גם היום בני ישראל סובלים משעבוד וגזירות שמטיל עליהם השלטון לקבלת הטיפול הניסיוני של חברת פייזר,

"כבוד בית המשפט מתבקש להוציא צו על תנאי למשיבים שיבואו וינמקו כדלקמן: מדוע לא יבוטל ו/או יושעה הניסוי הרפואי החדשני של חברת פייזר כנגד וירוס קוביד-19 (להלן- "הניסוי הרפואי" או "הטיפול הרפואי"), שהמשיבים עורכים על כלל אוכלוסיית ישראל, בניגוד לכללי קוד נירנברג , חוק זכויות החולה, נוהל משרד הבריאות לניסויים רפואיים בבני אדם – "נוהל 14", ובייחוד נוהל הסכמה מדעת בניסויים רפואיים בבני אדם (להלן- נוהל-14), ותוך סיכון משמעותי לאוכלוסיית ישראל ולבריאותה.

מדוע לא יבוטלו התקנות וההנחיות של משרד הבריאות, שאושרו לאחרונה במטרה להשפיע ו/או לכפות על אזרחי ותושבי ישראל להשתתף בניסוי הרפואי הקליני של חברת פייזר, תקנות שפוגעת קשה בזכויות האדם והפרט בישראל, לרבות באנשים שרצונם מוטה עקב תקנות והנחיות אלה.

מדוע ובפרט ביטול תקנות סמכויות מיוחדות להתמודדות עם נגיף הקורונה החדש (הוראת שעה) (הגבלת פעילות והוראות נוספות )( תיקון 31 ) התשפ"א-2021 (להלן-תקנות הקורונה החדשות), הנחיות משרד הבריאות להשתתף בניסוי או לעבור בדיקות פולשניות כול 48 או 72 שעות.

מדוע לא יוכרז ההסכם, שעשו המשיבים עם חברת פייזר, כהסכם בטל ומבוטל בהיותו חוזה בלתי חוקי ו/או נוגד את תקנת הציבור, וכן מדוע לא ישתמשו המשיבים בזכותם לבטל את ההסכם בשל בעיה חמורה בבטיחות המטופלים, כמפורט בסעיפים 4.2.4  ו-4.2.6 להסכם.

 

העתירה המלאה (והמאד ארוכה ומפורטת עד כאב) בקישור הבא:


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י