"ויהי בימים ההם, וימת מלך מצרים, ויאנחו בני ישראל מן העבודה, ויזעקו, ותעל שוועתם אל אלוהים מן העבודה" שמות ב' פסוק 23
כמו אז גם היום בני ישראל סובלים משעבוד וגזירות שמטיל עליהם השלטון לקבלת הטיפול הניסיוני של חברת פייזר,
"כבוד בית המשפט מתבקש להוציא צו על תנאי למשיבים שיבואו וינמקו כדלקמן: מדוע לא יבוטל ו/או יושעה הניסוי הרפואי החדשני של חברת פייזר כנגד וירוס קוביד-19 (להלן- "הניסוי הרפואי" או "הטיפול הרפואי"), שהמשיבים עורכים על כלל אוכלוסיית ישראל, בניגוד לכללי קוד נירנברג , חוק זכויות החולה, נוהל משרד הבריאות לניסויים רפואיים בבני אדם – "נוהל 14", ובייחוד נוהל הסכמה מדעת בניסויים רפואיים בבני אדם (להלן- נוהל-14), ותוך סיכון משמעותי לאוכלוסיית ישראל ולבריאותה.
מדוע לא יבוטלו התקנות וההנחיות של משרד הבריאות, שאושרו לאחרונה במטרה להשפיע ו/או לכפות על אזרחי ותושבי ישראל להשתתף בניסוי הרפואי הקליני של חברת פייזר, תקנות שפוגעת קשה בזכויות האדם והפרט בישראל, לרבות באנשים שרצונם מוטה עקב תקנות והנחיות אלה.
מדוע ובפרט ביטול תקנות סמכויות מיוחדות להתמודדות עם נגיף הקורונה החדש (הוראת שעה) (הגבלת פעילות והוראות נוספות )( תיקון 31 ) התשפ"א-2021 (להלן-תקנות הקורונה החדשות), הנחיות משרד הבריאות להשתתף בניסוי או לעבור בדיקות פולשניות כול 48 או 72 שעות.
מדוע לא יוכרז ההסכם, שעשו המשיבים עם חברת פייזר, כהסכם בטל ומבוטל בהיותו חוזה בלתי חוקי ו/או נוגד את תקנת הציבור, וכן מדוע לא ישתמשו המשיבים בזכותם לבטל את ההסכם בשל בעיה חמורה בבטיחות המטופלים, כמפורט בסעיפים 4.2.4 ו-4.2.6 להסכם.
העתירה המלאה (והמאד ארוכה ומפורטת עד כאב) בקישור הבא:

