קבוצת מדענים ורופאים שלחה מכתב בהול לסוכנות התרופות האירופאית (EMA) ובו הם מציינים שורה של בעיות הנוגעות לחיסונים וביניהן :
*התפרצות מחלות אוטואימוניות
*מחלות דם
*שבץ
*דימום במוח
*מחלות לב
קבוצת המדענים והרופאים דורשת הוכחות שהבעיות הנ"ל נשללו במהלך הניסויים הראשוניים על חיות קודם אישורם לשימוש בבני אדם.
במידה ואין בנמצא הוכחות כאלו דורשים המדענים הפסקה מיידית של השימוש בחיסונים.
בקישור הבא המתורגם לעברית יש סיכום קצר החל מעמוד 17 לגבי אותם ניסויים על חיות ועל תוצאות הניסוי:
עוד טוענים המדענים והרופאים שהאישור שנתנה סוכנות התרופות האירופאית לחיסונים היה מהיר וחסר זהירות ומדובר בניסויים בבני אדם תוך הפרת קוד נירנברג.
קישור לידיעה:
קישור למכתב:
ובינתיים, בתקשורת הפרובינציאלית שלנו לא מדווחים (מתעלמים בהפגנתיות) על התלונה נגד ממשלת ישראל שהתקבלה בבית הדין בהאג ונבדקת אולם ... בתקשורת העולמית הדבר כבר מפורסם וידוע :
חובת חיסון אינה חוקית - כך קבעה (שלא להתבלבל עם האיחוד האירופי),
כל המדינות באירופה למעט בלארוס, קזחסטן והוותיקן הן בחסות בית הדין האירופי לזכויות אדם,
המועצה פסקה בעניין ב 27 בינואר 2021 בהחלטתה מס' 2361/2021;
47 המדינות החברות מתבקשות להודיע לפני החיסון כי החיסון אינו חובה ואין להפלות אנשים שאינם מחוסנים.
אפליה אסורה במפורש גם במקרים של סיכונים בריאותיים קיימים או אם אדם אינו מעוניין להתחסן.
יצרני חיסונים נדרשים לפרסם את כל המידע אודות בטיחות החיסון.
עם החלטה זו, ארגון זכויות האדם הגדול ביותר באירופה קבע כעת סטנדרטים והתחייבויות, וכן הקים הנחיות על פי החוק הבינלאומי,
ההנחיות חייבות להיות מיושמות על ידי כל 47 המדינות החברות, כולל האיחוד האירופי כארגון.
סעיף 7.3

