טוב, אז אחרי שנתיים בלי מסיבות ורצון עז כבר לצאת לאיזו מסיבת פטיש טובה, כמעט שאתמול הלכתי לטאבו,למה כמעט?
כי ברגע האחרון בוטלה היציאה של החבר'ה בעקבות כך האיזון המגדרי שלי לכניסה התפוגג וכך נפלו גיבורים.
הכמעט יציאה הזאת גרמה לי לגלות לצערי שבגדי Faux Leather זקוקים לאיוורור מידי פעם (למה אף אחד לא סיפר לי את זה לפני? תעמדו בפינה!)
אחרת הם נצמדים/נדבקים לעצמם ומתקלפים, 4 זוגות מכנסיים!!!
4 זוגות מכנסיים (כואב הלב) שאני אוהב וכבר לא נמכרים הלכו אמש כלאחר כבוד לפח, ואני מפחד לפתוח את מגירת החולצות והאקססוריז.
בכל אופן הגיע הזמן לחזור למסיבות וכמובן אם כבר ללכת אז ללכת עם בגדים ראויים לשמם ועל הדרך לחדש את המלתחה של המסיבות.
אז כהרגלי בקודש (שבת לא?) אשמח לקבל חוות דעת מכן על המכנסיים הבאים ששמתי עליהם עין,
מה הם משדרים (אף אחד לא ענה על זה) והאם יתאימו למראה שלי, הפעם הזאת אלך על PU, קישור ישיר לתמונה של המכנסיים:
קישור לדף הקניה:
ושוב בשחור ולא באדום.
*תמיד רציתי לפתוח פוסט ב- אז
ועל הדרך, לפנק לפנק לפנק:

