זה מה שאמר לי היום מתאמן שאני לא מכיר בחדר הכושר, והשיחה הלכה ככה:
אני: זה בעיקר משמעת עצמית, יש לך כזאת?
הוא: ברור, מה הסוד שלך?
אני: בלי קפה אתה מסוגל?
הוא: אני יכול לנסות
אני: ובלי אלכוהול ,סיגריות?
הוא: אפשרי
אני: ובלי סוכר בכלל? זאת אומרת בלי שוקולד, בלי עוגיות, בלי שום דבר שמכיל סוכר.
הוא: לא בטוח
אני: בלי לחם, לחמניות, פיתות, כלום שקשור לבצק,
הוא: עזוב, אין סיכוי, אני אשאר איך שאני.
אני: רגע, אבל יש המשך!
הוא: אוי ואבוי אם יש לזה המשך...
אני: ואני חשבתי שיש לך משמעת עצמית :)
הוא: אני מעדיף להמשיך לחיות ולהנות מהדברים הקטנים שהחיים נותנים לי :)
אדם חזק באמת אינו נאמד במשקל שהוא דוחק בחדר הכושר, זה כל אחד יכול עם מספיק אימונים.
אדם חזק באמת הוא אדם עם אופי חזק, משמעת עצמית, שליטה עצמית מלאה, גם בתשוקות שלו.
הבחור לא הפנים שהכל בחיים זה הרגלים, הרגלים נכונים יקחו אותנו רחוק.
זאת הסיבה שהדבר הראשון שאמרתי לו שזה בעיקר עניין של משמעת עצמית.
במקרה הזה משמעת עצמית זה לא רק להתאמן כל יום, זה גם לאכול נכון כל יום, זה גם לוותר על דברים שאנו מכורים אליהם.
אין קיצורי דרך בעולם שלנו, ואם מצאנו כאלה, כנראה שהתשלום עליהם יחכה לנו בסיבוב בהמשך החיים.
אדם שמקנא בהישגיו של אדם אחר, צריך להפנים שכדי להגיע להישגים האלה אותו אדם עבד מאד קשה, הוא עיצב את עצמו, את דמותו, את אישיותו, את עבודתו, את זמנו ואת כל חייו כדי להגיע להישגיו.

