סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

שאריות של החיים

מה הזמן מסמן לי
זה הכל שאריות של החיים

ולחיות את הרגע
להתחיל לאסוף את השברים

אולי אצא יותר
אתחיל קצת למהר
להתחיל להסתדר
ולעשות קצת רעש

אולי מקום אחר
מקום יותר בוער
להתחיל קצת לקלקל
ולתקן עוד פעם
----------------------------------------------------

הניחו את כל הדעות הפילוסופיות, הפוליטיות והדתיות שלכם, לא לדעת שום דבר.
שום דבר זולת מה שאתם שומעים, רואים, מרגישים ומריחים.
קבלו את זה שאינכם הולכים לשום מקום שאינו כאן, ושאין, לא היה ולא יהיה שום זמן אחר מלבד עכשיו.
בפשטות, היו מודעים למה שיש, מבלי לכנותו בשמות ומבלי לשפוט אותו.
אתם מתנסים במציאות עצמה במקום ברעיונות ובדעות על אודותיה.
(דאו: דרך הנהר)
לפני 4 שנים. יום שני, 4 ביולי 2022 בשעה 11:43

יצא לי הבוקר ללכת לחבר ילדות שהוא מעסה (רפואי\שוודי\ספורט ועוד כמה תארים) מזה 10 שנים.

לפני חודש נתפס לי חלק משריר הטרפז באחד האימונים שסירב להשתחרר לא משנה מה עשיתי\ניסיתי אין, השריר בשלו.

בקיצור, הוא הציע עיסוי רקמות עמוק, בתמימותי הרבה זרמתי בלי לדעת שהדבר הזה הוא נטו למזוכיסטים. 

חבר וזה, עוזרים אחד לשני כל הזמן, לא לוקחים כסף אחד מהשני, בקיצור החבר בהתלהבות, וואלה? קח בחשבון שזה יכאב קצת. 

"יאללה כבר כמה זה יכול להיות כואב... לך על זה! תתאמץ! צבא, קרבי, לבנון, עזה מה זה כבר עיסוי? תראה לי מה אתה מסוגל."

משחק אותה קשוח בלי לדעת שזה יעלה לי בחפירות (ולא מהסוג שגברים רגילים אליהם) כואבות בגב.

תקשיבו! הסאדיסט הזה אומר לי באמצע הטיפול בצירוף צחוק מרושע "סוף סוף אני יכול לשלם לך על כל הצרות שאתה עושה לי שנים"

מבחינתי בלשון המעטה כיף גדול זה לא היה, הוא מאד נהנה.

מה שכן השריר השתחרר (לפחות חלקית, אדע 24 שעות אחרי העיסוי את התוצאות הסופיות של הטיפול)

 

אין לכם מושג כמה פעמים חשבתי עליכם במהלך העיסוי הזה, הוא ממש יכול לעבוד בתור סאדיסט בתשלום. (יש דבר כזה?)

בהזדמנות זאת אני רוצה להציע לכל חובבי הכאב שקוראים אותי, לכו על עיסוי רקמות עמוק, זה סוג של סשן שלא תשכחו הרבה זמן.

 

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י