יצא לי הבוקר ללכת לחבר ילדות שהוא מעסה (רפואי\שוודי\ספורט ועוד כמה תארים) מזה 10 שנים.
לפני חודש נתפס לי חלק משריר הטרפז באחד האימונים שסירב להשתחרר לא משנה מה עשיתי\ניסיתי אין, השריר בשלו.
בקיצור, הוא הציע עיסוי רקמות עמוק, בתמימותי הרבה זרמתי בלי לדעת שהדבר הזה הוא נטו למזוכיסטים.
חבר וזה, עוזרים אחד לשני כל הזמן, לא לוקחים כסף אחד מהשני, בקיצור החבר בהתלהבות, וואלה? קח בחשבון שזה יכאב קצת.
"יאללה כבר כמה זה יכול להיות כואב... לך על זה! תתאמץ! צבא, קרבי, לבנון, עזה מה זה כבר עיסוי? תראה לי מה אתה מסוגל."
משחק אותה קשוח בלי לדעת שזה יעלה לי בחפירות (ולא מהסוג שגברים רגילים אליהם) כואבות בגב.
תקשיבו! הסאדיסט הזה אומר לי באמצע הטיפול בצירוף צחוק מרושע "סוף סוף אני יכול לשלם לך על כל הצרות שאתה עושה לי שנים"
מבחינתי בלשון המעטה כיף גדול זה לא היה, הוא מאד נהנה.
מה שכן השריר השתחרר (לפחות חלקית, אדע 24 שעות אחרי העיסוי את התוצאות הסופיות של הטיפול)
אין לכם מושג כמה פעמים חשבתי עליכם במהלך העיסוי הזה, הוא ממש יכול לעבוד בתור סאדיסט בתשלום. (יש דבר כזה?)
בהזדמנות זאת אני רוצה להציע לכל חובבי הכאב שקוראים אותי, לכו על עיסוי רקמות עמוק, זה סוג של סשן שלא תשכחו הרבה זמן.

