למה בן אדם שמאמין בטוב מושך אליו טוב?
ולמה בן אדם שמאמין ברע מושך אליו רע?
ספויילר: הוא לא מושך, הוא פשוט רואה את המציאות שהוא מאמין בה.
נניח שאתה מאמין שכל הבחורות בעולם רוצות רק כסף.
האמונה הזאת נצרבה בך בתחילת הדרך, בילדות.
נגיד שמי שלימד אותך על המין הנשי היה מיזוגן.
ולאחר מכן נתקלת בכמה בחורות כאלה, מה שקיבע את זה.
האמונה הזאת שלך נצרבה בך יחד עם המון רגש ונכנסה לעומק ההוויה שלך.
אתה באמת מאמין בזה, ומה שיקרה לך בהמשך בחיים, מאד מעניין.
יש חלק במוח הנקרא ר.א.ס (Reticular Activating System)
תפקידו לסנן ולהעביר מידע רלוונטי למודע, את כל מה שחשוב לנו ומפעיל אותנו רגשית.
וכמובן הכי חשוב מה שתואם את מערכת האמונות שלנו.
(הידעתם? אנו מקבלים 4 מיליארד סימנים בשניה אך מפרשים 250 מיליון בלבד סימנים מהמציאות, במילים אחרות רואים את המציאות המתאימה לנו)
אז בזמן שאתם מסתכל על הבחורות מסביבך, המוח שלך מוחק את הבחורות הטובות, אלה שלא מחפשות רק כסף,
ומבליט עבורך את הבחורות המחפשות רק כסף, כך שתתמקד רק בהן.
וזאת גבירותי ורבותי, דוגמה לאיך מחשבה יוצרת מציאות.
*כמובן שנשים יכולות לקחת את זה לכל הגברים בוגדים, גברים שונאים נשים ועוד שלל מציאויות שונות שבני אדם בוראים לעצמם.

