ידוע שכל אדם בורא באופן טבעי את ילדיו בצלמו, כך גם את עסקיו וכפועל יוצא זה גם נכון לגבי המסיבה של אור.
כמו צייר שמעביר את נשמתו לבד קנבס, כך גם אור יצרה מסיבה שהיא בדיוק בצלמה - מלאה באור, חיים ואהבה.
מוזיקה מעולה, אנשים יפים, ביגוד סקסי מעל ומעבר למצופה, והכי חשוב אור הצליחה לזקק את האהבה שלה לכל באי המסיבה.
הדבר שהכי נגע בי במסיבה זה לראות את המבטים של משתתפי הסשנים, מבטים מלאים בהשתוקקות, בתשוקה, בחרמנות, בהערצה, בקבלה ונתינה.
כבר כתבתי בעבר שבדסמ זה זיקוק של האהבה, לקחו את האהבה וזיקקו אותה והבדסמ נוצר. (לאו דווקא הכאב או ההשפלות, אלה הסיפוק והצורך בנתינה וקבלה)
הנשלטים שנתנו את עצמם מתחת לשולטות והשולטות שהתאמצו ונהנו כל כך לתת מעצמן בכל הכח את מה שהנשלטים במסיבה היו זקוקים לו כל כך,
לא תראו שום הקבלה לנתינה ונתינה (אין טעויות, תבינו לבד את הכוונה) כזאת בעולם הונילי, שם במקום לתת, כולם רק לוקחים ולוקחים.
באופן אישי היה חסר לי לרקוד, לצערי אף אחד כמעט לא רקד למרות המוזיקה המעולה, הבנתי שבמסיבות הקודמות כן רקדו, או שלא הבנתי נכון...?
החבר שבא איתי בתול בדסמ, היה באורות (אור,אורות וזה) במסיבה הזאת, מאד רצה להתנסות בסשן אבל לא ידע איך לבקש, בפעם הבאה ב 30 לחודש...
אור הרימה מסיבה שלא היתה מביישת שום מועדון בדסמי ארופאי בעל שם,
אני בטוח שלא רחוק היום שהיא תצטרך למצוא מועדון גדול יותר, כי דברים שעושים באהבה ומהנשמה, בהכרח מצליחים.

