לפני שנה. יום שני, 17 בפברואר 2025 בשעה 6:48
טראמפ: "אתם יכולים להביא את הגיהנום על עזה אם לא ישוחררו כל השבויים עד מוצאי שבת, אני מגבה אתכם!"
ביבי: "וואלה? אוקיי, אז אני אתן להם קרוואנים ואכנע לכל הדרישות שלהם"
טראמפ: "לא שמעת? גיהנום. אני מגבה אותך!"
ביבי: "הבנתי, בסדר! אני אמשיך גם את הסיוע ההומניטרי"
טראמפ: "מה לא ברור במילה גיהנום? נתתי להם אולטימטום שישחררו את כולם עד מוצש!"
ביבי: "טוב בסדר שיגעת אותי, אמשיך עם העסקה המקורית שישחררו רק 3 חטופים בשבת. כמה אתה עקשן"
מישהו מוכן להסביר לי מה השיקול של ביבי לא להשתמש במנוף הלחץ והגיבוי שניתן לו מטראמפ?
מישהו שולט בביבי ובהחלטות שלו, וזאת לא ארה"ב.
קטאר משהו?!

