היי מיסי.
אה?
אני מבטיחה שלא אהרוג אותך.
אוי, כל כך.... כיף..... לפגוש אותך.
וואו. איזה ציפורניים יפות.
תודה. הן גם משמשות כנשק.
אני אוהב את הלוק שלך.
אם תשחק עם הקלפים שלך נכון, אני אשתמש בשרשראות האלה אחר כך.
וואו. אוקיי. אז… רוצה לאכול משהו או…
אני בדרך כלל אוכלת נשמות.
אה. אהה…
אבל בסדר, אפשר לאכול משהו.
אוקיי. אני נוהגת.
אז יש המתנה של בערך 20 דקות.
זה בסדר. חיכיתי זמנים ארוכים יותר למוות.
רגע, מה? אאא... תודה שוויתרת על יום שלם לפגוש אותי.
אני ממש בעניין של הקרבות. אתה חושב שמגישים כאן דם בכוס?
זה צ'יזקייק פקטורי. אז מה תזמיני?
כנראה סטייק. אני אוהבת לחתוך בשר.
אז מה את עושה בעבודה?
מתלמדת בסטודיו קעקועים, אבל באמת אני רוצה להתקדם לבודי פירסינג.
מגניב. שם עשית את אלה?
את אלה עשיתי בכלא.
כמה פירסינג יש לך?
אחת, שתיים, שלוש, ארבע… חמש.
וואו. איך היית מתארת את האישיות שלך?
ראית פעם את הסיוט לפני חג המולד?
אז יש לך תחביבים?
טקסים שטניים זה תחביב?
אז איזה סרטים את אוהבת?
רצח.
אה, כמו סרטי רצח או…
לא, אם מישהו מת אני בעניין. חוץ מסרטי כלבים.
אלוהים. ראית פעם את "אמנות המרוצים בגשם"?
לא. מה הצבע האהוב עלייך?
כנראה שחור. שחור ג'ט. שחור כהה. שחור בהיר. שחור חצות. שחור קוסמי. שחור אוניקס. שחור דיו של דיונון. שחור פחם. שחור. שחור.
ספרי לי על הזוגיות האחרונה שלך.
אה אוו....הוא מת.
אני מצטער.
זה בסדר... אמממ... הוא נפל.
אה… אהה…
מה שפת האהבה שלך?
אוי. מגע פיזי. אם הייתי יכולה לקלף אותך וללבוש אותך כמו חליפה, הייתי עושה את זה.
זה ממש בסגנון אד גין.
אני ממש אוהבת את הסדרה הזאת, אמא.
אז… איך האוכל?
החיתוך זה החלק האהוב עליי.
אה… אפשר לקבל את החשבון? זה היה נהדר. תודה.
אתה תתקשר אליי, נכון?
אה, כן, בטח.
טוב, כי אני יודעת איפה אתה גר.
לפני שלושה חודשים. יום שבת, 7 במרץ 2026 בשעה 15:23

