צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

שאריות של החיים

מה הזמן מסמן לי
זה הכל שאריות של החיים

ולחיות את הרגע
להתחיל לאסוף את השברים

אולי אצא יותר
אתחיל קצת למהר
להתחיל להסתדר
ולעשות קצת רעש

אולי מקום אחר
מקום יותר בוער
להתחיל קצת לקלקל
ולתקן עוד פעם
----------------------------------------------------

הניחו את כל הדעות הפילוסופיות, הפוליטיות והדתיות שלכם, לא לדעת שום דבר.
שום דבר זולת מה שאתם שומעים, רואים, מרגישים ומריחים.
קבלו את זה שאינכם הולכים לשום מקום שאינו כאן, ושאין, לא היה ולא יהיה שום זמן אחר מלבד עכשיו.
בפשטות, היו מודעים למה שיש, מבלי לכנותו בשמות ומבלי לשפוט אותו.
אתם מתנסים במציאות עצמה במקום ברעיונות ובדעות על אודותיה.
(דאו: דרך הנהר)
לפני 14 שנים. יום שבת, 14 באפריל 2012 בשעה 11:52


כאשר אהבתי את עצמי באמת
הבנתי שתמיד בכל הזדמנות אני הייתי במקום הנכון
בשעה הנכונה ובדקה הנכונה ואז יכולתי להרפות
היום אני יודע שיש לזה שם

"הערכה עצמית"

כאשר אהבתי את עצמי באמת
יכולתי להבחין שהיגון והסבל הרגשי שלי הם רק אזהרות
שאני הולך נגד האמת הפנימית שלי
היום אני יודע שקוראים לזה

"אותנטיות"

כאשר אהבתי את עצמי באמת
הפסקתי להשתוקק לחיים אחרים
והתחלתי לראות את כל המתרחש כתרומה לצמיחתי
היום אני יודע שזה נקרא

"בגרות"

כאשר אהבתי את עצמי באמת
התחלתי להבין כמה מעליב זה ללחוץ על מישהו
לעשות את מה שאני מבקש
למרות שידעתי שזה לא הזמן או שאותו אדם עדיין לא מוכן
אפילו כאשר האדם הזה הוא אני
היום אני יודע שקוראים לזה

"כבוד"

כאשר אהבתי את עצמי באמת
התחלתי להשתחרר מכל מה שאיננו בריא עבורי
מאכלים,אנשים,מצבים,כל דבר שמשך אותי מטה
בהתחלה ליבי קרא לזה "גישה אגואיסטית,
היום אני יודע שזה

"אהבה עצמית"

כאשר אהבתי את עצמי באמת
חדלתי להתייסר על הזמן החופשי,הפסקתי לעשות תכנונים גרנדיוזים
ממש נטשתי את ה"מגה" פרויקט של עתידי
היום אני עושה את מה שאני רואה לנכון,מה שאני אוהב,בקצב שלי
היום אני יודע שקוראים לזה

"פשטות"

כאשר אהבתי את עצמי באמת
הפסקתי לרצות להיות תמיד צודק
וכך טעיתי הרבה פחות
היום גיליתי שלזה קוראים

"צניעות"

כאשר אהבתי את עצמי באמת
סרבתי להמשיך לחיות בעבר ולדאוג כל הזמן למה שיהיה בעתיד
עכשיו אני חי את הרגע הזה
כי כאן מתרחש הכל
היום אני חי כל יום ויום ולזה קוראים

"שלמות"

כאשר אהבתי את עצמי באמת
הבחנתי שהחשיבה שלי יכולה לאמלל אותי ולאכזב אותי מאוד
אבל כאשר אני מגייס אותה לשירות לבי
היא פוגשת פרטנר חשוב ואמיתי
ולזה קוראים

"לדעת לחיות"

לא חייבים לפחד מהעימות המתקרב ביני לבין עצמי
או ביני לבין האחרים
אפילו הכוכבים מתנגשים ביניהם
ואז נולדים עולמות חדשים.



ואני אהבתי (גם את עצמי - טוב נו ועדיין אוהב 😄 ),שבת שלום ויום קסום לכולם.

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י