לפני 14 שנים. יום שבת, 21 באפריל 2012 בשעה 7:17
איזה כייף זה... לאהוב ?
אמש נרדמה אצלי אקסית שאני אוהב, לאהבות ישנות יש פינה מיוחדת בלב שלי.
פינה נוסטלגית.... שאיבדה את הסיבות השליליות לכך שאנחנו לא ביחד והותירה רק את החיובי.
אז לשכב לידה, לחבק...ללטף... להסתכל עליה, יש בזה סוג של עונג נפשי.
משהו שמותיר שקט בנשמה באותו רגע.

