לפני 14 שנים. יום שלישי, 24 באפריל 2012 בשעה 8:05
לקום..לפתוח את המקרר להפוך אותו למרות שאני יודע שאין את מה שאני מחפש.
למצוא את הכפכפים וללכת למכולת חצי ערום בהליכת זומבי עם עיניים חצי עצומות
לגשת למקרר... לקחת יותר מאחד לכל מקרה,
לחזור למוכר וללא כל מילה להניח לו את הכסף המדויק על השולחן,
להנהן חזרה... לתת מבט בשקיות שבצד שלו כמעין רמז
ולמרות השתיקה הוא מוציא שקית פותח אותה ומכניס את המוצרים לתוכה.
בלי שלום,בוקר טוב, כמה זה, אפשר שקית.
לחזור הביתה...לעלות לדירה, להוציא מהשקית למלא כוס ולהכניס למיקרו...
מה לא עושים בשביל פאקינג נס קפה בבוקר.
בוקר טוב לכולם.

