לו גברים היו שולטים בעולם... כל מספר טלפון שגוי שהיו מקבלים מבחורה היה מוביל למספר האמיתי שלה...
הנהון היתה תגובה בהחלט מספקת למשפט "אני אוהבת אותך"
להפרד יקח בדיוק 5 דק' 😄
טפיחה על השכם והמשפט "לא נורא, עם הבחור הבא בטוח תתחתני" היה מספיק.
חג האהבה יעבור ל29 בפברואר, כך שהוא יופיע רק בשנים מעוברות.
את תפקיד טבעת האירוסין יחליף דובי שאומר "את האחת"
ואם דיברנו על נישואין?
מוסד הנישואין יוצא מחוץ לחוק ואיתו גם המונוגמיות. (קרדיט לנסיכת הלילה)
בזמן משחק ספורט אם החברה צריכה לדבר איתנו, היא תופיע בתוך קוביה קטנה בצד הטלווזיה בזמן המחצית
שוקולד... יימכר לגברים בלבד והוא יחולק על ידם בתמורה לסקס. (קרדיט לנסיכת הלילה)
בירה... בירה תשפיע על נשים וגברים בצורה שונה, בעוד לגברים בירה תפתח שרירים... לנשים היא תהווה תחליף לגלולות נגד הריון.
לשכור טנקים ונשק כבד יהיה הרבה יותר פשוט וקל, בעצם יהיה גמ"ח לאמצעי לחימה.
קרש אסלה מורם יהיה ברירת המחדל. (קרדיט ל SYNC)
"משחק השבת" יכול בכל יום בשבוע.
לגברים יאסר על פי חוק להוציא את האשפה.
החוק יתיר גניבת מכוניות ספורט כל עוד הן חוזרות עם מיכל דלק מלא ביום למחרת.
כל גבר יקבל 4 כרטיסים אמיתיים של "צא מהכלא" בחינם
כששוטר נותן דו"ח לגבר, כל תגובה נחמדה תגרום לביטול הדו"ח באופן אוטומטי.
אישה המעורבת בתאונת דרכים תוכרז אוטומטית כאשמה, גם אם היא רק הנוסעת. (קרדיט ל SYNC)
אני מקווה שכולם מבינים שזה בהומור 😄
מוזמנים להוסיף.
וזה כיף להוסיף... בעקבות הפוסט המשעשע הזה הנה משהו שכתבה לי בפרטי אקסית שגולשת כאן : אתה הכי לא מה שכתוב שם , הכי אמיתי בעולם, הכי רגיש.
לפני 14 שנים. יום שני, 7 במאי 2012 בשעה 17:46

