לפני 14 שנים. יום שלישי, 29 במאי 2012 בשעה 10:56
בני אדם הם מדהימים.
איך לכל אחד (ואחת) יש ראיה והסקת מסקנות סלקטיבית לחלוטין המתאימה עצמה לאגנדה ולראיית העולם שלו.
מדהים, לא?
בני אדם הם מדהימים.
איך לכל אחד (ואחת) יש ראיה והסקת מסקנות סלקטיבית לחלוטין המתאימה עצמה לאגנדה ולראיית העולם שלו.
מדהים, לא?