לפני 14 שנים. יום שבת, 2 ביוני 2012 בשעה 22:14
אני חושב שאין דבר שיוכל להעלות לי את האגו יותר מאשר לשבת בחוף הים
ולדעת, (להרגיש ולראות) שקבוצת בחורות יפות שיושבות סמוך אלי לא מפסיקות להסתכל על כל תנועה שאני עושה...
בלי קשר - יש לי וויכוח עקרוני עם אקסית שגולשת כאן, היא טוענת שהביטוי "לשטוף את העיניים"
(שהשתמשתי בו היום כשדיברתי איתה ולמען הסר ספק הכוונה היא לראות בחורות יפות ולהנות) הוא זילזול במין הנשי.
מה אתם חושבות\חושבים?

