לפני 14 שנים. יום שני, 9 ביולי 2012 בשעה 7:56
שלעולם לא היינו נתקלים בו בחברות הסלולאר הגדולות בישראל
מכתב שקיבלתי היום :
--------------------------------------------------------------
שלום,
אנו מבקשים לעדכנך כי בביקורת שערכנו בחשבונך בגולן טלקום, מצאנו שיבוש בחיוב ואנו מטפלים בתיקונו.
עם השלמת הבדיקה יזוכה חשבונך בהתאם לתוצאותיה.
אנו מתנצלים על אי הנוחות ואנו משקיעים משאבים נכבדים בשיפור השירות ומשוכנעים כי בקרוב נעניק לך חווית שירות טובה יותר.
תודה על הסבלנות.
בזכות היענותך מהפכת התקשורת מתרחשת!
בברכה,
גולן טלקום
-------------------------------------------------------------
אורנג פלאפון סלקום (אפס?) עובדים בשיטת מצליח.
שיהיה המשך יום טוב לכולנו.

