צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

שאריות של החיים

מה הזמן מסמן לי
זה הכל שאריות של החיים

ולחיות את הרגע
להתחיל לאסוף את השברים

אולי אצא יותר
אתחיל קצת למהר
להתחיל להסתדר
ולעשות קצת רעש

אולי מקום אחר
מקום יותר בוער
להתחיל קצת לקלקל
ולתקן עוד פעם
----------------------------------------------------

הניחו את כל הדעות הפילוסופיות, הפוליטיות והדתיות שלכם, לא לדעת שום דבר.
שום דבר זולת מה שאתם שומעים, רואים, מרגישים ומריחים.
קבלו את זה שאינכם הולכים לשום מקום שאינו כאן, ושאין, לא היה ולא יהיה שום זמן אחר מלבד עכשיו.
בפשטות, היו מודעים למה שיש, מבלי לכנותו בשמות ומבלי לשפוט אותו.
אתם מתנסים במציאות עצמה במקום ברעיונות ובדעות על אודותיה.
(דאו: דרך הנהר)
לפני 14 שנים. יום חמישי, 13 בספטמבר 2012 בשעה 22:23

והנה משהו שקורה מידי פעם... מהדברים ההזויים שבחורות עושות...

כל מי שמכיר אותי יודע שלעולם אני לא אתחיל עם בחורות, כלל ברזל שכזה, רוצה אותי, פני אלי.... לא תפני אלי לעולם לא תשיגי אותי.

 

בכל אופן הטלפון צלצל בשעה 1:50 בבוקר (20 דק' לפני התחלת הכתיבה של הפוסט הזה)
שיחה ממספר חסוי, אני עונה... מצד אחד אולי מילואים...הקפצה או משהו, מצד שני הסקרנות...(זאת שהרגה את החתול)
על הקו בחורה שאינני מכיר... "היי רז מה קורה" היא פותחת את השיחה... ואני עונה לה, "הכל טוב אני לא מזהה, מי זאת?"
"אתה לא יכול לזהות מישהי שאתה לא מכיר" המשיכה בשיחה, "ראיתי אותך לפני שבועיים שלושה ונידלקתי.... ורק עכשיו השגתי את המספר שלך ולא יכולתי להתאפק."

שאלתי אותה כיצד השיגה את המספר, אך היא סירבה לגלות לי... כששאלתי איך היא ניראת היא תיארה לי בחורה שמנמונת (קצת מלאה כהגדרתה) -  1.62 שיער גי'נגי מתולתל...
שאלה אם אני אמשך אליה, אמרתי לה שאני חייב לראות תמונה,(למרות שעל פי התיאור אני לא הולך להמשך) "תמונה אחת שווה אלף מילים" ושהשיחה הזאת לא תמשך עד שלא תשלח אלי תמונה.
היא התחמקה מלתת את הפייסבוק שלה או את שמה, אך אמרה שיש לה את האימייל שלי...ושהיא תשלח אליו.
כאשר ביקשתי מידע על עצמי כדי לדעת מה היא יודעת עלי,היא ענתה שהיא יודעת המון דברים אבל לא מעוניינת לפרט.
היא כן שאלה אם יש לי בעיה עם בחורות בתולות, עניתי לה שבתולות זה לא בשבילי, שאני לא שוכב עם בתולות ושתמצא מישהו אחר לפעם הראשונה אם היא מתכננת עלי.


בכל אופן חוץ מליצור קצת עניין בחיים אני לא חושב שזה יתקדם לאן שהוא...

סתם שיתוף של לילה :)
שיהיה לילה טוב לכולנו.

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י