לפני 14 שנים. יום שבת, 29 בספטמבר 2012 בשעה 20:38
לצערי לא יצא לי להכנס ולהגיד לכם גמר חתימה טובה והצטערתי על כך ולכן עדיף מאוחר מאשר אף פעם.
שיהיה לכולנו גמר חתימה טובה (טוב נו באיחור הכי לא אופנתי אבל בכל זאת נוותר לי)
וכמובן באותה הזדמנות שיהיה חג סוכות שמח!
הסיבה היא שירד לי החשק להיות כאן, אני לא יודע לגעת בנקודה, משהו קרה...
אולי הלחץ של החגים, אולי הבחורות החדשות אשר נכנסות ויוצאות מחיי.
אולי אותו עניין שהיה בדאנגן שפגע לי באגו, אני באמת לא יודע מה הסיבה.
אני כן יודע שמשהו גורם לי להתרחק מכאן, משהו שלא ברור לי בכלל, אולי רק תקופה אולי יותר.
ימים יגידו.
שיהיה לילה קסום לכולנו.

