אני לא מבין בחורות שנשארות עם בחורים שמתעללים בהן,
באמת האהבה שווה את זה שיתייחסו אליכן כמו אל זבל?
ניוז פלאש: כאשר גבר מתנהג אליכן חרא כנראה שהוא כבר לא מעוניין בכן (או שבאתר הזה בחלק מהמערכות היחסים זה תיקני לחלוטין?)
אני מודה שגם אני בצעירותי חטאתי בזה פעם אחת, כאשר הייתי בתוך מערכת זוגית וכבר לא אהבתי את הבחורה שהיתה מאוהבת בי מעל הראש,
התנהגתי אליה כמו אל חרא כדי שתיזום פרידה ותעזוב שתפסיק לאהוב אותי...וזה לא קרה.
גם כשעזבתי אותה בכוח בניגוד לרצונה...היא חזרה בבכי ולא הרפתה לא משנה כמה חרא הייתי...
כאב לי להכאיב לה (מנטאלית) כדי שתפסיק... שתרפה... כל פעם שהייתי רע אליה כדי שתפסיק ותשחרר הייתי בעצם רע לעצמי באותה מידה (אם לא יותר).
וקוראים לזה אהבה...
"שִׂימֵנִי כַחוֹתָם עַל לִבֶּךָ, כַּחוֹתָם עַל זְרוֹעֶךָ, כִּי עַזָּה כַמָּוֶת אַהֲבָה, קָשָׁה כִשְׁאוֹל קִנְאָה, רְשָׁפֶיהָ רִשְׁפֵּי אֵשׁ, שַׁלְהֶבֶתְיָה"

