במקום הזה אני מאד נהנה להיות אנונימי.
אז ככה... שאלות מיותרות שאין לשאול, כי אין סיכוי שתקבלו עליהם תשובה שונה מהתשובות כדלקמן:
1. מה הסדרי המגורים שלך (או בשפתכם, אתה גר לבד?), לא תקבלו תשובה זה לא העניין של אף אחת כאן.
2. שלח לי תמונה, אני לעולם לא שולח תמונות...אין לי תמונות ברשת האינטרנט.
3. אפשר פייסבוק?, נפתח במיוחד עבור הכלוב :
4. במה אתה עובד?, אני עובד בתעשיית ההייטק, (מכאן ובאיזו חברה ומה בדיוק מיותר לשאול)
5. כמה אתה מרוויח?... נו באמת!!!
6. רוצה להיות האדון שלי?, לא אני לא רוצה.... מצטער אני מכבד מידי נשים כדי להרגיש או לדעת שאני משפיל אותן.
7. רוצה להיות העבד\הכלבלב וכו וכו שלי?.... מצטער זה ממש לא עושה לי את זה מינית.
8. למה אתה כאן בעצם? טוב לי להיות כאן... יש כאן המון בחורות שאני מכיר במציאות (שאת חלקן הכרתי עוד לפני שהגעתי לכאן) וסיבות נוספות שישארו עימי.
9. אתה נשוי? יש לך חברה? יש לך ילדים? לא אני לא נשוי אין לי ילדים ואין לי חברה, אני רווק ניצחי, בתקווה להשאר כך.
10. מה אתה מחפש? אני מחפש ידע, בעיקר ידע.

