לפני 14 שנים. יום שני, 22 באוקטובר 2012 בשעה 11:47
מצבה של האנושות לא משהו
אם בחורות אומרות שאני הבחור הכי נורמאלי שהן מכירות.
אני שבורח מקשרים,
אני שמסתלק מהחיים של הבחורות שמרגישות משהו כלפי,
אני שנגד חתונה נגד מערכות יחסים ונגד ממש נגד הבאת ילדים לעולם.
אני הכי נורמאלי?!?! באמת???

