לפני 14 שנים. יום ראשון, 11 בנובמבר 2012 בשעה 13:39
אני מכור לחורף,
חזרתי מהחדר כושר, כמובן שברגל (מרחק של קילומטר מהדירה) והגעתי רטוב לחלוטין.
ואיזה כייף זה ללכת בגשם, כולם רצים מסביבי ואני הולך רגיל, כאילו שמש בחוץ, בכלל אני לא מבין את כל אלו הרצים בגשם!
עד שיש גשם אתם בורחים ממנו? זה הדבר הכי מטהר בעולם!
נהרות של מים זרמו לידי, כבישים לשעבר, מכוניות עוברות במהירות מתיזות מים אל כל עבר.
ואני מתחמק משל היה משחק מחשב ללא אפשרות פסילה.
ואני מגיע הביתה, רטוב לחלוטין עד לשד עצמותי ...רעב ומחוייך.
שלא יגמר הגשם.
חורף נעים שיהיה לנו :)
ואת השיר הזה הכרתי לפני 10 שנים אם לא יותר, חשבתי שהוא לעולם לא ייצא לאור, הופתעתי.

