לפני 14 שנים. יום חמישי, 15 בנובמבר 2012 בשעה 20:16
הוקפצתי למילואים, שונא לצאת ככה בלי לישון (ברק לא יכל לחכות עם גיוס המילואים לבוקר?)... אני הולך להיות זומבי בטרוף.
שיהיה לכולנו לילה שקט.
הוקפצתי למילואים, שונא לצאת ככה בלי לישון (ברק לא יכל לחכות עם גיוס המילואים לבוקר?)... אני הולך להיות זומבי בטרוף.
שיהיה לכולנו לילה שקט.