לפני 14 שנים. יום רביעי, 21 בנובמבר 2012 בשעה 13:53
בינתיים לא קראו לי לחזור, טוב שכך... יש לי תחושה שכל רגע יגיע הטלפון ויודיעו לי שאני צריך לחזור,
אבל עכשיו שהנמושות בממשלת ישראל הכריזו על הפסקת אש חד צדדית, נראה שעוד מעט יצלצלו אלי כדי לסגור לי את השמ"פ... בינתיים בבית.
שיהיה לנו ערב שקט.

