לפני 14 שנים. יום חמישי, 29 בנובמבר 2012 בשעה 20:08
"כי הערב קצת קר, אל תתלבשי לי על מצפון ומוסר"
"תני לי לגעת , להכנס לך לגוף, לברוח, ללכת לאיבוד.........."
"ראיתי גם כאן אבוד וכבר עמדתי לבכות אך מישהו אמר לי שאת כל הצער לא ניתן לשטוף בדמעות"
אחד השירים הטובים ביותר של הנטאשות.

