להיות שקוע כמה ימים בעבודה ובדברים אישיים ולא התאפשר לי לכתוב פוסט, אבל הנה משהו שישב לי בלב.
עקבתי אחרי פרשת "המארחת בדאנגן", ראיתי בטלווזיה (צינור לילה), קראתי בידיעות, בפייסבוק ובערוץ 2 וכו וכו.
הפליא אותי לראות כמה אנשים כן מקבלים את הקהילה הזאת, כמה היו לטובת אותה בחורה וכמה נגדה (בתגובות)
במקביל נדהמתי (לשלילה) לראות כמה חלקכם לא מקבלים את עצמם. משיטוט בפורום (שני האשכולות שנפתחו על הנושא),
נוכחתי לדעת כמה גולשים בקהילה הזאת הם קנאים וצרי עין. רעות הלב שחוגגת כאן (הלוואי והיתה לי מילה אחרת)הפתיעה אותי לחלוטין.
(אנשים יקרים, יש כאן פגיעה בחופש הביטוי, בחופש העיסוק, בחופש הבחירה - זה אמור להרעיד את אמות הסיפים של שוחרי החירות והחופש - אם אינכם מבינים זאת אז ליבי עליכם)
גולשים כאן שלא מקבלים את הסטיה של עצמם (קצת עצוב לא?) אז יקבלו את האחר?
גולשים המגדירים את הסטיה שלהם ושל הקהילה כאן כסטיה מסוכנת באם הציבור יחשף אליה.
גם קללות וירידות לא חסרו בפוסטים הללו, בקיצור... לא פוסט שהייתי מראה למישהו שאינו מהקהילה.
איך אתם רוצים שיקבלו אתכם בחוץ אם אתם לא מקבלים את עצמכם בביתכם.
זהו אמרתי מה שהיה לי על הלב, שיהיה המשך לילה טוב לכולנו.

