לפני 14 שנים. יום שבת, 8 בדצמבר 2012 בשעה 7:57
השיר הזה מזכיר לי את תחילת שנות ה- 20 של חיי, בזכרוני אני נוהג בסובארו פשע הישנה שלי לכיוון חוף הים בראשון לציון (הרבה לפני שהפך להיות כל כך מסודר)
החברה שלי דאז יושבת לידי ברכב, שעת לילה מאוחרת בסביבות 2 בבוקר, השיר מתנגן ברקע בפול ווליום ושנינו צורחים את מילות השיר.
כמו שכבר אמרתי בעבר, שירים הם לפעמים מנהרות של זמן.

