לפני 14 שנים. יום חמישי, 13 בדצמבר 2012 בשעה 18:46
שבוע שעבר זרקו באוויר שיש מצב שהולכים לסרט "ההוביט", רק יש מצב לא מעבר לזה...
היום מתקשרים אלי ומודיעים לי חגיגית שרכשו עבורי כרטיס להצגה מחר ביס פלאנט בראשון.
אז לא רק שהחליטו בשבילי שאני הולך בלי לשאול אותי או להודיע לפני,
אלא גם רכשו עבורי את הכרטיס לסרט, ואני חשבתי להחרים את הסרט הזה.
המינימום מבחינתי היה לחכות שייצא לאקרנים החלק השלישי שלו (עוד טרילוגיה) ולראות הכל ביחד (אני לא אוהב לראות חלקי סרטים).
אבל מה אני אגיד להם עכשיו לא?!
אין סיכוי.

