אני: מה קורה אבא?
אבא: בסדר, למי אתה בוחר?
אני: ל X, למי אתה?
אבא: ל Y ... אם תבחר ל Y אתן לך 100 שקל.
אני: אל תדבר שטויות Y גרוע, אם תבחר ל- X אני מוכן לתת לך 200 שקל.
אבא: מה אתה חושב שאפשר לקנות את העקרונות שלי בכסף?
אני: ואתה חושב שאתה יכול לקנות את שלי בכסף?
אבא: כן, הסכום הנכון יקנה אותך.
אני: אין סיכוי, אם כבר מדברים על סכום, 500 שקל מתאים לך כדי להצביע ל-X ?
אבא: אני מוכן לתת לך 1000 שקל אם תצביע ל- Y.
אני : אבא הזדמנות אחרונה, 2000 שקל ואתה מצביע ל -X
אבא: טוב, אבל מזומן.
אני: הצחקת אותי, רואה בניגוד אלי אפשר לקנות את העקרונות שלך בכסף.
אבא: צחקתי, ידעתי שלא תתן לי 2000 שקל עבור ההצבעה שלי בבחירות.
אני: אני לא עד כדי כך נואש, אתה רוצה להצביע ל Y, שיערב לך, אתה היחידי שמצביע להם, מישהו צריך ...
אבא: 2000 שקל ואתה גם מצביע ל-Y?
אני: תשכח מזה, טוב תביא את אמא...

