נעלמתי קצת מכיוון שהעבודה שלי קשורה לממשל ועקב הבחירות (ההזויות השנה) אני די עמוס.
בכל אופן, חזרתי הרגע ממסעדה שאני אוכל בה באופן קבוע, שתיתי 5 צייסרים און דה האוס בגלל שהבעלים עושה לי עיניים :)
(בכלל הלכתי לאכול המבורגר... נראה לי היא מנסה להוציא ממני סודות מדינה 😄 )
אז אני יושב שם ומתכתב עם חבר באייפון, שותה צ'ייסר אחר צ'ייסר עד שההמבורגר יגיע
וזה הולך ככה:
אני: אה אחי איפה אתה?
הוא: אני אצל אמא עושה קידוש
אני: וואי אוכל השרצים הפך להיות רב, מעתה יהיה שמך בישראל הרב X !
הוא: לברך אותך? ואל תשכח מעכשיו לקרוא לי הרב X
אני: מה זה הרב, טעיתי! אתה מינימום אדמו"ר אדוננו מורנו ורבינו X
הוא: איפה אתה?
אני: ב- (מסעדה כל שהיא)
הוא: עם מי אתה?
אני: לבד, הזמנתי המבורגר והיא משכרת אותי כרגיל און דה ה אוס.
אני: שמעתי שלכבוד האדמור יש קונדומים בכמות מיסחרית ומאז שכבוד האדמור התחתן אין להם שימוש, תכין אותם אני זקוק לקונדומים להלילה.
הוא: עוד שעתיים אהיה בבית.
אני: מאוחר מידי אני כבר אמצא סופר פארם פתוח.
הוא: טוב, אז תבוא מחר בעזרת השם הצדיק.
אני: אחי, לקחת סמים? :)))
ואז ניגשת אלי בחורה צעירה ויפה.... "תגיד לי אני חייבת לשאול אתה לא מהטלווזיה? ערוץ 2? אני בטוחה!"
אני: מממ.... את לא אמורה לזהות אותי!
היא: ידעתי!!!
אני: אני לא מערוץ 2! אני עובד על פרויקטים מאד יחודיים ובטח ראית תוכנית טלווזיה או כתבה בעיתון שצולמתי.
היא: מגניב!, אז אילו פרויקטים?
אני: אני לא באמת מתכוון להגיד לך, אני בחור צנוע :)
........ בשלב מסויים היא חזרה לשבת עם חבר שלה ונתנה לי לאכול בשקט :)
בקיצור... חזרתי הרגע הביתה, אני בראש טוב, ועוד מעט מישהי קבועה באה אלי כדי לעשות אהבה.
שיהיה ערב מדהים לכולנו!!!

