צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

שאריות של החיים

מה הזמן מסמן לי
זה הכל שאריות של החיים

ולחיות את הרגע
להתחיל לאסוף את השברים

אולי אצא יותר
אתחיל קצת למהר
להתחיל להסתדר
ולעשות קצת רעש

אולי מקום אחר
מקום יותר בוער
להתחיל קצת לקלקל
ולתקן עוד פעם
----------------------------------------------------

הניחו את כל הדעות הפילוסופיות, הפוליטיות והדתיות שלכם, לא לדעת שום דבר.
שום דבר זולת מה שאתם שומעים, רואים, מרגישים ומריחים.
קבלו את זה שאינכם הולכים לשום מקום שאינו כאן, ושאין, לא היה ולא יהיה שום זמן אחר מלבד עכשיו.
בפשטות, היו מודעים למה שיש, מבלי לכנותו בשמות ומבלי לשפוט אותו.
אתם מתנסים במציאות עצמה במקום ברעיונות ובדעות על אודותיה.
(דאו: דרך הנהר)
לפני 13 שנים. יום שישי, 18 בינואר 2013 בשעה 16:18

נעלמתי קצת מכיוון שהעבודה שלי קשורה לממשל ועקב הבחירות (ההזויות השנה) אני די עמוס.

בכל אופן, חזרתי הרגע ממסעדה שאני אוכל בה באופן קבוע, שתיתי 5 צייסרים און דה האוס בגלל שהבעלים עושה לי עיניים :)

(בכלל הלכתי לאכול המבורגר... נראה לי היא מנסה להוציא ממני סודות מדינה 😄 )

אז אני יושב שם ומתכתב עם חבר באייפון, שותה צ'ייסר אחר צ'ייסר עד שההמבורגר יגיע

וזה הולך ככה:

אני: אה אחי איפה אתה?

הוא: אני אצל אמא עושה קידוש

אני: וואי אוכל השרצים הפך להיות רב, מעתה יהיה שמך בישראל הרב  X !

הוא: לברך אותך? ואל תשכח מעכשיו לקרוא לי הרב X

אני: מה זה הרב, טעיתי! אתה מינימום אדמו"ר אדוננו מורנו ורבינו X

הוא: איפה אתה?

אני: ב- (מסעדה כל שהיא)

הוא: עם מי אתה?

אני: לבד, הזמנתי המבורגר והיא משכרת אותי כרגיל און דה ה אוס.

אני: שמעתי שלכבוד האדמור יש קונדומים בכמות מיסחרית ומאז שכבוד האדמור התחתן אין להם שימוש, תכין אותם אני זקוק לקונדומים להלילה.

הוא: עוד שעתיים אהיה בבית.

אני: מאוחר מידי אני כבר אמצא סופר פארם פתוח.

הוא: טוב, אז תבוא מחר בעזרת השם הצדיק.

אני: אחי, לקחת סמים? :)))

 

ואז ניגשת אלי בחורה צעירה ויפה.... "תגיד לי אני חייבת לשאול אתה לא מהטלווזיה? ערוץ 2? אני בטוחה!"

אני: מממ.... את לא אמורה לזהות אותי!

היא: ידעתי!!!

אני: אני לא מערוץ 2! אני עובד על פרויקטים מאד יחודיים ובטח ראית תוכנית טלווזיה או כתבה בעיתון שצולמתי.

היא: מגניב!, אז אילו פרויקטים?

אני: אני לא באמת מתכוון להגיד לך, אני בחור צנוע :)

........ בשלב מסויים היא חזרה לשבת עם חבר שלה ונתנה לי לאכול בשקט :)

 

בקיצור... חזרתי הרגע הביתה, אני בראש טוב, ועוד מעט מישהי קבועה באה אלי כדי לעשות אהבה.

 

שיהיה ערב מדהים לכולנו!!!

 


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י