לפני 13 שנים. יום רביעי, 30 בינואר 2013 בשעה 15:15
למרות שאני מאדדדד אוהב גשם, הפעם זה היה מוגזם.
איך שיצאתי מהחדר כושר התחיל מבול, כזה שתוך 5 שניות הרטיב אותי לחלוטין....
אז נכנסתי לאיזה חדר מדרגות של בניין קרוב וחיכיתי...וחיכיתי...וחיכיתי (הבנתם שחיכיתי יותר מידי, נכון?)
עד שנשברתי כי יש לי עבודה לשלוח ללקוח, ודד ליין שמסתיים בתוך חצי שעה.
אז החלטתי לרוץ בגשם... אבל מה לרוץ? ספרינט קטן על הריצה שדפקתי, בחדר הכושר במהירות של 15 קמ"ש אני לא מתעייף ככה.
לא הגעתי הביתה רטוב... הגעתי הביתה נוטף מים, ספוג בצורה קשה ביותר, עם קוצר נשימה קל, לא הדלקתי את המזגן...
המעבר בין קור שכזה לחום של הדירה גם ככה היה חד מידי.
אז זהו העיקר ששלחתי ללקוח את העבודה ועמדתי ביעדים שהתחייבתי אליהם,
בתקווה שזה לא יתנקם בי, שיהיה ערב יבש לכולנו.

