לפני 13 שנים. יום ראשון, 24 במרץ 2013 בשעה 14:19
חג חרות שמח למלכות.... חג עבדות שמח לשפחות :)
ואם כבר נתתי גיחה לכאן אז...
אתמול יצא לי להיות בסינמה סיטי בראשון לציון, ומצאתי את עצמי משפשף את העיניים לנוכח המראה הלא שיגרתי שהילך מולי.
היתה שם בחורה שיצאה מהבית בבגדי סאדו-מאזו, נראה שהיא הלכה לסרט עם החבר שלה (או העבד?!).
ואם אפרט אז בגדי עור שחורים וצמודים הכוללים מכנס עור, מחוך מעור ומגפיים גבוהות...
כאילו היה חסר לה רק שוט ביד.
והמחשבה היחידה שעברה לי בראש היא.... WTF
מהמגזימות :)
והנה עוד אחת שאוהבת להגזים :)

