לפני 13 שנים. יום שבת, 20 באפריל 2013 בשעה 16:04
איזה יופי, משום מה כל גשם שיורד בתקופה האחרונה נותן לי את התחושה שזהו זה הגשם האחרון של החורף השנה, ואז אני מופתע מחדש.
ובכלל אמרו שהגשם הזה ימשיך עוד כמה ימים אז בכלל אני מרוצה מהמצב.
אז אחרי שארזתי את כל בגדי החורף בשקיות והוצאתי את בגדי הקיץ... מצאתי את עצמי היום מוציא בחזרה את בגדי החורף, לובש חולצת גולף ומעיל שחור ארוך.
ובלי קשר (כבר כמה ימים אני רוצה להעלות את זה לכאן ולא יצא לי), מצאתי משהו בשבילכן באלי אקספרס... המחיר של המוצר (כן, התמונה בתחתית הפוסט) עם משלוח לישראל הוא בערך 36 שקל...
הנה הקישור לקניה:
שיהיה שבוע נפלא לכולנו!
ד"א אם יש לכן שאלות בקשר לקניה בחו"ל אתן מוזמנות לשאול...

