לפני 13 שנים. יום שבת, 6 ביולי 2013 בשעה 8:19
בשבוע החולף מצאתי את עצמי יושב עם ידידה מהעבודה לארוחת צהריים אחרי פגישה עם משקיע פוטנצייאלי בפרויקט מסויים.
אני רעב מת והיא מדברת בלי הפסקה על נושאים שממש לא מעניינים אותי.
מהנהן בראשי אומר כן משחק אותה מקשיב מחייך כשצריך ועונה לה תשובות לקוניות כמו שרק אני יודע.
ואז לפתע היא מחזיקה את ידי ואומרת ספק קובעת "אתה מתוק!"
זה בהחלט הסיח את דעתי מהאוכל...
אז חייכתי ושאלתי למה? היא ענתה כי אתה כל כך חמוד שאתה באמת מקשיב לי ככה.
נחנקתי לרגע... חייכתי שוב ואמרתי לה "האמת מותק שלי אין לי שמץ של מושג על מה דיברת... לא באמת הקשבתי, הייתי עסוק באוכל"
והיא ענתה לי
"רז!!! זו אחת מהפעמים שאתה צריך לשקר לי!!!!"
אז במקום לשקר לה הייתי נחמד והקשבתי להכל מההתחלה (הפעם באמת)
אני תוהה מה אתן הייתן מעדיפות?

