היום בצהריים התקשר אלי חבר טוב שברשותו מרפאה,
המסך במחשב של הקבלה נשרף לו שם והוא תהה אם יש לי מסך חילופי להשאיל לו,
ממש במקרה לפני חודשיים החלפתי את ה-22 אינטש שלי ב-27 אינטש חדש אז הצעתי לו אותו.
הוא שמח, ואני מצאתי את עצמי קופץ למרפאה שלו כדי להחליף לו את המסך השרוף, המסך הישן שלו היה 17 אינטש.
כשהגעתי לשם הוא לא היה במרפאה, היתה שם אחת מהעובדות שלו (מישהי שאני והיא מציקים הדדית אחד לשניה כל פעם כשאני קופץ לשם) בחורה צעירה בת 25 שניראת ממש טוב.
השאלה הראשונה שלה "למה הוא כל כך גדול??" אז אמרתי לה כדי שהוא יוכל לבלוע אותך וצחקתי על השאלה המטומטמת שלה :)
ואז היא חזרה ואמרה אבל אני רגילה לקטן!!! אז עניתי לה כולי מחוייך זה בסדר את תתרגלי כולן אוהבות גדול בסופו של דבר :)
ואז מצאתי את עצמי בורח מהמרפאה כל עוד נפשי בי בעוד היא רודפת אחרי כדי לתת לי מכות...

