צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

שאריות של החיים

מה הזמן מסמן לי
זה הכל שאריות של החיים

ולחיות את הרגע
להתחיל לאסוף את השברים

אולי אצא יותר
אתחיל קצת למהר
להתחיל להסתדר
ולעשות קצת רעש

אולי מקום אחר
מקום יותר בוער
להתחיל קצת לקלקל
ולתקן עוד פעם
----------------------------------------------------

הניחו את כל הדעות הפילוסופיות, הפוליטיות והדתיות שלכם, לא לדעת שום דבר.
שום דבר זולת מה שאתם שומעים, רואים, מרגישים ומריחים.
קבלו את זה שאינכם הולכים לשום מקום שאינו כאן, ושאין, לא היה ולא יהיה שום זמן אחר מלבד עכשיו.
בפשטות, היו מודעים למה שיש, מבלי לכנותו בשמות ומבלי לשפוט אותו.
אתם מתנסים במציאות עצמה במקום ברעיונות ובדעות על אודותיה.
(דאו: דרך הנהר)
לפני 13 שנים. יום שבת, 10 באוגוסט 2013 בשעה 11:40

מי שמכירה אותי במציאות יודעת שלעולם אינני מתחיל עם בחורות בשום דרך, המוטו שלי "רוצה אותי, תתחילי איתי"

בכל אופן אתמול יצאתי לסרט "וולברין" עם חבר ילדות (נשוי ללא חיים), מצד ימין שלי התישבו שתי בחורות מאד יפות.

כמובן ששמתי לב אליהן (מי מסוגל בכלל להתעלם מהיופי הזה?) אבל לא היה לי צורך להתחיל איתן למרות שעברה לי המחשבה בראש שהן פנטזיות מהלכות.

הבחורה הצמודה אלי קלטה אותי בשלב מסויים לפני תחילת הסרט והציעה לי מהפופקורן שלה, סירבתי בחיוך ואמרתי לה "הייתי שמח אבל אני לא אוכל שטויות, 

אני עובד על הריבועים בבטן וזה קשה..." אז היא שאלה אם אפשר לראות אותן, ואני אמרתי לה שאשמח להראות לה אותן אחרי שהסרט יגמר.

כמובן שקישקשנו קצת בהמשך (גיל, עיר מגורים וכד') בסוף הסרט יצאנו ארבעתנו לפאב באזור והחלפנו טלפונים כנהוג, הבטחתי שאתקשר אליה ביום ראשון או שני, היא שאלה למה?

ואני שאלתי אותה אם היא לא מכירה את חוק שלושת הימים? היא צחקה ואמרה שהיא תתקשר אלי הרבה לפני...

חשוב לא פחות זה שהיא לא שאלה אם אני מעוניין בקשר זוגי אלא פשוט זרמה, בחורה כלבבי.

 

אז בואו נראה: היא נראית מדהים, היא התחילה איתי, היא לא שאלה שום שאלה טיפשית מטומטמת או לא במקום, היא אסרטיבית.

עכשיו נקווה שהיא לא אוהבת להרביץ לגברים במיטה, והיא תהיה פשוט מושלמת :)

החיים מלאים בהפתעות.

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י