אם לסיים את מערכת היחסים לפני שהיא תהפך להיות רצינית מידי, לפני נקודת האל חזור.
אני מבין שלבחורות (רובן לפחות) יש צורך בהתמסדות, בילדים בהתחייבות לתקופה מאד ארוכה.
ואני פשוט לא מסוגל לתת את זה, אני לא רוצה לעשות משהו בניגוד לטבע האינדוודואלי שלי, לאנוס את עצמי.
וככל שהקשר ממשיך הוא מתעצם, מדהים וממלא אבל הוא הולך למקום שאינני רוצה להיות בו.
הבטחתי לעצמי לעולם לא להתחתן (ולו רק בשביל לא להביא ילדים לעולם הזה) אני בכלל לא מתאים למסגרות של זוגיות...
והדבר האחרון שאני רוצה זה להשלות אותה, או שהיא תשלה את עצמה שיום אחד היא תשכנע אותי, כי זה לא יקרה.
אם אפרד ממנה עכשיו היא תהיה משוחררת כדי להכיר בחור שיכול לתת לה את כל המאווים הנפשיים והביולוגים שלה.
אני יודע שזה יכאב, וזה לא יהיה נעים, ואני אתחרט על כך וכד' , אבל זה הדבר הנכון לעשות.
אני יכול לבחור להיות אינטרסנט, להשאר שם, להשלות אותה, להשאיר לצידי בחורה מדהימה, אבל זה לא מתאים לי.
אני אוהב אותה לכן אני צריך לשחרר אותה.

