לפני 13 שנים. יום שישי, 11 באוקטובר 2013 בשעה 23:45
אין הרבה מה לספר חוץ מזה שהבריזו לי... (הבחורה התחרטה ברגע האחרון) והחלטתי ללכת בכל זאת,
אז פעם ראשונה שהייתי בדאנג'ן לבד, היתה כרגיל מוזיקה טובה (כמו תמיד אצל דיווה)
המון אנשים יפים, לבוש סקסי ואווירה מתאימה.
מה צריך יותר מזה, בכל אופן די השתעממתי לבד, ככה שסביר להניח שזה לא יקרה שוב.
(בגדול ישבתי על הבר שתיתי בירה הסתובבתי במועדון ראיתי כמה סשנים והתקפלתי הביתה)
יש לו את זה

