אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

שאריות של החיים

מה הזמן מסמן לי
זה הכל שאריות של החיים

ולחיות את הרגע
להתחיל לאסוף את השברים

אולי אצא יותר
אתחיל קצת למהר
להתחיל להסתדר
ולעשות קצת רעש

אולי מקום אחר
מקום יותר בוער
להתחיל קצת לקלקל
ולתקן עוד פעם
----------------------------------------------------

הניחו את כל הדעות הפילוסופיות, הפוליטיות והדתיות שלכם, לא לדעת שום דבר.
שום דבר זולת מה שאתם שומעים, רואים, מרגישים ומריחים.
קבלו את זה שאינכם הולכים לשום מקום שאינו כאן, ושאין, לא היה ולא יהיה שום זמן אחר מלבד עכשיו.
בפשטות, היו מודעים למה שיש, מבלי לכנותו בשמות ומבלי לשפוט אותו.
אתם מתנסים במציאות עצמה במקום ברעיונות ובדעות על אודותיה.
(דאו: דרך הנהר)
לפני 13 שנים. יום שבת, 19 באוקטובר 2013 בשעה 10:12

אחת מהידידות (אקסית משכבר הימים) שלי היתה צריכה לקפוץ אלי הבוקר, קבענו להסתובב בחוץ ללכת לסינמה סיטי ולשבת בחוף הים.

הבוקר היא התקשרה אלי ואמרה שלא נצא כי היא בדקה את חשבון הבנק שלה אתמול ומסתבר לה שהיא במינוס גדול מידי והיא לא יכולה להרשות לעצמה לבזבז כסף.

לפי התוכנית שלה היא רק תבוא אלי ונהיה אצלי, אני לעומתה כן רוצה לצאת ולכן אמרתי לה אין בעיה אני אזמין אותך, והיא סירבה... היא לא אוהבת שמשלמים עליה.

אמרתי לה בסדר רוצה להיות חייבת לי תהי חייבת לי והיא אמרה שהיא כבר חייבת למספיק אנשים.

אז המצאתי שאני חייב לה 100 שקל... ואפילו הזכרתי חוב אמיתי של 20 שקל מלפני שנתיים... והיא אמרה רז אתה לא חייב לי כלום!

"ואם יש לי קופון ממפעל הפיס לקפה ומאפה זוגי?" (וצירפתי תמונה של הקופון עם השמטת הלוגו של דלק\מנטה) שאלתי אותה לקראת סוף השיחה, "זה נחשב?"

והיא ענתה שהקופון של מפעל הפיס (איך היא מכירה את זה בכלל?!) הוא רק למנטה ודלק והיא לא הולכת לשם (התכנון שלי היה לקחת אותה לקפה קפה ולשלם בקופה בלי שהיא תשים לב)

 

בקיצור, לא משנה מה אמרתי היא לא מוכנה לצאת כשאין לה כסף... אני גאה בה, באמת.

 

אז יש שוקולדים ומתוקים כמו שהיא אוהבת, סרטים טובים, אותי ואותה.

זה בהחלט מספיק טוב.

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י