לפני 13 שנים. יום שישי, 25 באוקטובר 2013 בשעה 7:04
כשאני מנסה (מכריח את עצמי) לקרוא כאן פוסטים של שולטות, פוסטים בהם הכאב וההשפלה שולטים (לפחות מנקודת המבט שלי)
אחת המחשבות המשעשעות שעוברות לי בראש היא "אפשר לגייס אותה לשב"כ למחלקה האמונה על עינויים" היא תהיה להיט!
(אם וקיימת כזאת ועזבו עכשיו את UNCAT - זוהי רק מחשבה משעשעת)
אני בטוח שעם הידע הרקע והכישורים בעינויים של חלק מהבחורות כאן, השב"כ יכול להגיע רחוק :)
כן, אני מודע לכך שהפוסט הזה יעצבן כמה בחורות כאן, ועדיין אותי הוא מאד הצחיק.

