הטלפון מצלצל, השיחה מממספר חסוי והאחיין שלי (ילד בן 11) על הקו.
אני לא מספיק להגיד שלום וכבר הוא מתפרץ בדיבור מהיר :
האחיין: רז!! תקנה לי מסוק על שלט רחוק מתנה ליום הולדת 12!
אני: (מתעשת מהר) אמרתי לך!!! מסוק על שלט רחוק מתנת בר מצווה! זה מה יש!
האחיין: אבל סגרת איתי מתנת 11 ו-12!
אני: אבל ביום הולדת 11 ביקשת שאקנה לך מכונית על שלט רחוק! זוכר? אז זה בוטל!
האחיין: אז 12 ו 14! ....
אני: לא! מתנת בר מצווה וזהו!
האחיין: לא רוצה! אני רוצה 12 ו 14!
אני: חמודי, תשכח מזה! לפני שאתחרט ולא תקבל לשום יום הולדת מסוק על שלט ממני!
האחיין: אבל זה לא כדאי לי! זה לא שווה לי מתנת בר מצווה!
אני: תקשיב ילד מעצבן (זה גנטי?) מחירי הדיור עלו, האוכל עלה, הכל עולה! כדאי לך לסגור את העיסקה עכשיו לפני שגם זה יעלה וגם את זה לא תקבל!
האחיין: טוב! לא רוצה! חכה חכה בבר מצווה שלי אתה תשלם על זה!
ואחר כך שואלים למה אני לא רוצה ילדים...

