לפני 13 שנים. יום שבת, 21 בדצמבר 2013 בשעה 8:38
יצאתי אתמול למסיבה של דיווה עם נשלטת צעירה ומקסימה שהכרתי בצ'ט.
כמוני גם לה לא היה עם מי ללכת למסיבה.
אז קבענו, אספתי אותה ופשוט יצאנו ביחד.
היתה מוזיקה טובה, אנשים יפים ואווירה מעולה, וכמובן תודה לדיווה.
והנה שאלה חשובה:
הבחורה טוענת ששולטים (גברים) אינם משקיעים בלבוש למסיבה, ומגיעים עם ביגוד שחור מבד.
מכיוון שאני אוהב להשקיע, יצאתי אתמול עם מכנס עור צמוד וחולצת רשת, לטענתה ניראתי כמו נשלט.
אז, האם באמת אני לא מבין והתלבשתי כמו נשלט (יתוקן בפעמים הבאות)?
או האם הבחורה טועה?
אם היא לא טועה אצטרך פשוט להשקיע פחות כדי שבחורות לא יסמנו אותי כמשהו שאני לא.
ואם השאלה הבאה היתה נשאלת כאן... התשובה היתה 100 - 0 לטובת הר הגעש הפעיל :)
יום נפלא לכולנו.

