צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

שאריות של החיים

מה הזמן מסמן לי
זה הכל שאריות של החיים

ולחיות את הרגע
להתחיל לאסוף את השברים

אולי אצא יותר
אתחיל קצת למהר
להתחיל להסתדר
ולעשות קצת רעש

אולי מקום אחר
מקום יותר בוער
להתחיל קצת לקלקל
ולתקן עוד פעם
----------------------------------------------------

הניחו את כל הדעות הפילוסופיות, הפוליטיות והדתיות שלכם, לא לדעת שום דבר.
שום דבר זולת מה שאתם שומעים, רואים, מרגישים ומריחים.
קבלו את זה שאינכם הולכים לשום מקום שאינו כאן, ושאין, לא היה ולא יהיה שום זמן אחר מלבד עכשיו.
בפשטות, היו מודעים למה שיש, מבלי לכנותו בשמות ומבלי לשפוט אותו.
אתם מתנסים במציאות עצמה במקום ברעיונות ובדעות על אודותיה.
(דאו: דרך הנהר)
לפני 13 שנים. יום שני, 23 בדצמבר 2013 בשעה 4:35

המחאה החברתית באוקראינה כנגד הממשלה והתככים הפוליטיים של האופוזיציה גדלה מידי יום.

בסרטון: אזרחים טיפשים וממורמרים מול אחיהם\שכניהם\חבריהם המשמשים כפיוני המשטר.

 

 

זה החלק המטופש באנושות, הרי ישנה דמוקרטיה, ישנה דרך אחרת לעשות "מהפכות חברתיות אמיתיות"

תמיד ישנה דרך חילופית אמיתית, אבל אנשים שוב ושוב בוחרים במה שמוכרים להם בתקשורת, והרי מי שולט בתקשורת?

בעלי ההון, בעלי השררה, בעלי האינטרסים הנוגדים את האינטרסים של האדם הקטן.

אל תשכחו, את הדרך החילופית האמיתית ידאגו לקבור עמוק באדמה, ידאגו שלא תרצו אותה, שתראו אותה כלא יותר ולא פחות כביזארית ולא אפשרית.

 

וזה קרה תמיד וזה קורה בכל מקום בעולם, גם אצלנו.

בכל מקום בני אדם נשלטים על ידי בעלי ההון, שטיפת המוח בתקשורת, שליטה בהמונים ע"י פחד והבטחות סרק.

 

אנשים הם לא יותר מעדר נוהר, אשר מגלה כל פעם מחדש שבחר במישהו שלא מתאים לו, וצועק לשינוי.

ששוב בחר בשחקן פוקר שיודע להעמיד פנים מצויין ותו לא, הנשלט גם הוא בידיעתו או שלא ע"י בעלי ההון הקונים אותו ואת חבריו בבית הנבחרים.

לוביסטים היושבים בבית הנבחרים וכל מטרתם הוא להשפיע (בכל דרך כולל קנית קולות) בדיוק בהחלטות הנוגדות את צרכיו של הציבור לטובת העשיר החמדן, שלעולם לא ישבע.

וכולנו, כל בני האדם בעולם המערבי, עולם הדוגל בחופש, נותנים לזה יד, מאפשרים לזה לקרות, ועולם כמנהגו נוהג.

 

גם כשתהיה דרך אחרת, אמיתית, כזאת שנותנת את הכח לאזרח, יהיה מאד קשה לשכנע את האזרח לקחת את הכח לידיים שלו.

בכל מקום בעולם, האזרח רגיל להשלט, רגיל להיות פסיבי רוב הזמן.

זה מטופש להיות פסיבי 90 אחוז מהזמן ובשליטה מלאה של בעלי ההון, ואז כשמשהו נוגע באינדוודואל לצאת ולהפגין כאילו אין מחר.

 

הפגנות עושים נתינים ללא כל יכולת השפעה, לא אזרחים במדינה דמוקרטית.

שכולם יבינו את זה אז אולי יהיה שינוי.

 

 

סתם מחשבות של בוקר...

יום טוב לכולנו.


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י