לפני 12 שנים. יום שבת, 15 במרץ 2014 בשעה 9:09
הייתי אתמול בדאנג'ן והיה נהדר! חזרתי ב - 6 בבוקר עם ראש טוב וקול צרוד.
היו כמה רגעי אופוריה מהנים, ניסיתי לאבד את עצמי אבל ההגיון חזר מאד מהר :)
צחקתי המון, חייכתי המון, חיבקתי המון... לא זכור לי שנהנתי כך איי פעם בדאנג'ן.
מוזיקה טובה וחברה טובה, מי צריך יותר?
על 4 שעות שינה ומצב רוח שטותי לחלוטין :)
פורים שמח לכולם!

