לפני 12 שנים. יום רביעי, 2 באפריל 2014 בשעה 12:31
בדרך לחדר הכושר עצר אותי איש זקן שדידה לאיטו לכיוון המרכז השכונתי,
נראה שכוחו אזל והצמא תקף אותו, ולכן פנה אלי ושאל האם אוכל ללכת למענו למכולת הקרובה ולהביא לו בקבוק מים קטן.
כמובן שהסכמתי (100 מטר לכל כיוון לא יהרוג אותי), הוא שם בידי מטבע של עשרה שקלים.
בחנות התלבטתי האם להשתמש בכספו או בכספי, בסוף החזרתי לו "עודף" של 16 שקלים.
לא יכולתי לעצור את עצמי מלשלם עבורו על הבקבוק (איך אפשר בכלל לוותר על הזדמנות כזאת?) ולהחזיר לו את כספו ואת העודף שלי.
בדרכי אליו תהיתי איך אענה אם ישאל אותי למה החזרתי לו יותר כסף ממה שנתן לי,
אבל יצאתי בזול...כנראה שהוא לא ראה טוב אמר תודה, חייך והכניס את ה"עודף" לכיסו.
מחוות קטנות שעושות לי את היום!
המשך שבוע מקסים לכולנו.

