כמו שכתבתי לפני מספר פוסטים (ואם תחפשו תמצאו) התחלתי לבדוק על עצמי חומר חדש.
התופעות של החומר על גופי די מגוונות לטוב ולרע.
בכל יום אני מוצא משהו אחר, בימים הראשונים שמתי לב לחלומות, חלומות בידיוניים לחלוטין אך גם נפלאים ומשחררים.
לאחר מכן התחלתי להבחין בשינה קלה לקראת אמצע הלילה, כזאת שאני פשוט קם עירני כאילו אני יכול להתחיל את היום שלי, אני מכריח את עצמי להרדם שוב.
זכרונות ישנים צפים, החל מדברים שכבר הצלחתי להדחיק וכלה במידע ישן שקראתי ולמדתי לפני שנים רבות וחוזר אלי.
בעקבות כך הכושר הוורבלי שלי השתפר פלאים, ואני מוצא את עצמי גם משתמש במילים ומשפטים מהתנ"ך באופן טיבעי כחלק מהשפה שלי (עדיין גדלתי בחינוך הדתי).
בהתחלה חשבתי שאני שומע טוב יותר, אבל כיום נדמה לי שאני פשוט שם לב להרבה יותר דברים שעוברים לי ליד האוזן.
עכשיו אקח הפסקה מהחומר (לאחר כשבוע בערך) ואבדוק אם השפעתו ממשיכה או נעלמת.
אמשיך לעדכן
הפוסט נערך וחלקים הושמטו ממנו.

