לפני 12 שנים. יום שני, 20 באוקטובר 2014 בשעה 8:11
כך אמר לי חבר כשאיחלתי לו מזל טוב לקראת חתונתו הקרבה ובאה.
"אתה היחידי ביננו עם האומץ להשאר רווק מתהולל, כולנו מפחדים ממה יגידו עלינו אם לא נתחתן לעולם"
מסתבר שחבריי הקרובים כמוני, הם לא באמת רוצים להתחתן.
נראה שרוב בני האדם פשוט זורמים עם המצופה מהם,
עצוב משהו.

